Konwerter usb-scsi

Autor: robert <roberto_at_hotmail.com>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 10:28:02 MET DST

Witam.Mam skaner scsi linotype opal ultra.Mam laptopa nowego.I chcialem
kupic konwerter usb na scsi.Czy to bedzie dobrze chodzil skaner z
konwerterem,czy moga byc problemy takie jak z konwerterami na com ze
niektore dzialaja a niektore nie.Konwerter musi miec koncowke hd 50 male do
skanera.Podajcie mi linki gdzie to mozna kupic.Znalazlem takie konwertery
ale nie moge je znalezc w sklepach
- Adaptec USB2Xchange (ten jest na usb2)
- Adaptec USBXchange (usb 1.1 - padaka)
- Belkin USB SCSI Adapter (usb 1.1 - padaka)
- Iomega Jaz USB Adapter (usb 1.1 - padaka)

pomozcie i podajcie linki do sklepow
pozdr