Re: Zasilacze

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 09:13:44 MET DST

Użytkownik "Franciszek Sosnowski" <news@fran.pl> napisał w wiadomości
news:10omrru5460s6$.14bhn035s7n3i.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 11 Oct 2006 08:04:04 +0200, Radosław Sokół tak nawijal:

> No patrz, a nowe zasilacze maja po dwie-trzy niezalezne
> linie 12V, a planuje sie wprowadzic niezalezne do 5V.
>
> --
szczerze mowiac nie wiem czy to nie jest tylko chwyt marketingowy-
mam zasilacz 350w chiefteca GPS EB101A ktory wg opisu i etykiety ma dwie
linie 12V
ale pomiary omomierzem wykazuja miedzy wszystkimi przewodami z 12V zwarcie a
jesliby byly oddzielne linie to jakis obwod
chyba powinien byc oddzielony np zasilanie procesora ?
Jak bede mial chwilke czasu to zajrze do srodka ale obawiam sie czegos w
stylu - zamiast jednej diody podwojnej w 12V wstawione dwie
polaczone rownolegle i opisane to jako dwie linie 12V.

pzdr