Re: wyciszenie komputera

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 00:10:34 MET DST

"Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> wrote in message
news:egfibr$8j4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dzięki za odpowiedź. Nie mogę nigdzie znaleźć dokładnego opisu czy
> zdjęcia tego rozwiązania. Chodzi jednak również o to, że mam obudowę
> Chieftecka na

Ogolnie wyglada to tak:
blacha o rozmiarze troche wiekszym niz podstawa dsku twardego (ok 7 -
8mm z kazdej strony), od frontu tej blachy (krotszy bok - czolo dysku)
sa wywniete "lapki" - miejsca na sruby, w obudowe kompa - dlugie waskei
szczeliny - wsuwa sie w nie blache, "lapki" mocuje do czola obudowy po
jednym torxie na strone. Do blachy bedacej czescia nosna przyklejona
jest przy pomocy grubej na ok 3 - 5mm mikrogumy druga blada dokladnie
odpoiwadajaca rozmiarom podstawy dysku twardego. Dzieki tem drgania nie
sa przenoszone na dysk i obudowe. Proste i dobrze dziala nawet przez
kilkanascie lat.

> gwarancji i nie chciałbym za mocną w nią ingerować. Generalnie chodzi
> mi tylko o zamiennik materiału który jest stosowany np. przez
> Revolteca jako tłumiki drgań pod wentylatory. Gdybym miał coś takiego
> w taśmie i najlepiej jszcze z klejem to problem byłby chyba
> rozwiązany. Wystarczyło by okleić miejsca styku kosza dysków z obudową
> i po sprawie.

hm nie znam materalu revolteca ale byc moze rozwiazaniem twojego klopotu
sa maty dzwikolchlonne stosowane w samochpdach do wytlumiania i
likwidacji rezonansow nadwozia. - moze sam przygotuja sobie taki
material - sprobowalbym naniesc silikon na cos w rodzaju tasmy z foli
czy gestego plotna wzglednie innego materialu - wazne by nie nanosci
silikonu na dysk czy obudowe ale uzyc do tego warstw jakiegos
separujacego materialu... - jdna strone moglbym pokryc keljem (butparen)
i w ten sposob mocowac...