roznica w wydajnosci dyskow 3,5 i 2,5 calowych

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 22:36:52 MET DST

Witam,

Taka mysl mnie naszla.
Czy dyski 2,5 calowe obecnie sprzedawane sa "tak samo" wydajne jak ich 3,5
calowi bracia ?

Czy np
2,5 calowy dysk 120 GB 7200 RPM jest tak samo wydajny jak dysk
3,5 calowy o takich samych parametrach?

Pytam, bo zastanawia mnie sprawa migracji wielkich korporacji z dyskow 3,5
calowych w serwerach na 2,5 calowe. (zrodel tych informacji juz nie
pamietam, ale moze to i byl crn...)

Podchodzac do tego logicznie, to jesli ktos chce zamienic na 2,5 calowe to
podyktowane jest to mniejszym grzaniem, mniejszym poborem mocy, czy
wiekszym upakowaniem w serwerach rackowych. No a ja k wyglada w takim razie
wydajnosc...?

dzieki