T60 - a moze coś innego

Autor: Konrad Rokicki <rockykon_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 21:29:39 MET DST

Szukałem szukałem i upatrzyłem sobie IBM T60, ( najlepiej jak by był w
wersji 13", ale 14" moze sie w plecak zmieśći) chodzi mi o ten z wyrzszej
półki procek ok 2 GHz, ramu conajmniej jedne giga ..
czy ma ktos doświadczenie z takim modelem ??
ewentualnie czy moglibyscie poradzić jakąś alternatywę ??

ps, jak to jest z gwarancją na lapki zakupione w stanach ??

pozdrawiam