Re: testy pamieci

Autor: wajs <vvajs_at_wp.ru>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 18:27:52 MET DST

"RDN" <wojtekh@_NOSPAM_rdn.com.pl> wrote in message
news:egg9b7$33f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Procesor podkręcany?
> Kondensatory w całości?
> CD z systemem nie porysowany?

testy pamieci nic nie wykryly
procesor nie podkrecany,
 kondensatory w calosci,
nie chcial zainstalowac sie z roznych plytek, zawsze jak dochodzilo do 91%
to system padal
wyjalem moduly RAM i zostawilem jeden tylko i poszla instalacja
zastanawiam sie tez czy to aby nei zasilacz, bo mam jakis tandetny
da sie kupic cos do 150pln dobrego? moze byc nawet kapke taniej
pozdrawiam