Re: PCMCIA TV TUNER

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 10:13:18 MET DST

Skinek napisał(a):
> Witam dzięki za info ... Mam pytanko w takim razie jakie widzisz
> rozwiązanie?? Laptop ma tylko wyjscie na dodatkowy monitor a ja koniecznie
> muszę podlączyć go do telewizora

Zobacz mój post "d-sub w notebooku -> DVI w telewizorze" z 03. 10. 2006.
Tam poruszam podobny problem. Tematem się nie sugeruj, co prawda nie
dostałem za dużo odpowiedzi, ale to co jest powinno Ci wystarczyć.
Szukaj Konwertera VGA-TV. Na allegro są proste, zamieniające sygnał na
scart przy użyciu odpowiedniego softu, lub droższe, które biorą sygnał
vga i same go zamieniają.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski