Re: lamerskie pytania , ale nie dla mnie, prosze o pomoc

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 09:36:49 MET DST

barometr@googlemail.com wrote:

> Z powodu spalenia sie mojego laptopa Acer TM 2003 bardzo prosze o pomoc
> w wyborze nowego sprzetu.
> Z powodu awaryjności laptopów decyduje sie na kompa stacjonarnego.

Albo na laptopa firmy, która WIE jak robić laptopy. Na rynku z ostały
właściwie Dell, IBM/Lenovo (nie wiem jak separacja wpłynęła na jakość) i
Toshiba. W Compaq jest za dużo HP, W Fujitsu za dużo Siemensa. Resztę
pomińmy milczeniem. A, jest jeszcze Sony, ale lekutko niestandardowe
rozwiązania i dziwne ceny.

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net