Re: głośniki i czas pracy

Autor: Any User <any_at_microsoft.com>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 22:31:38 MET DST

> Mój komputer chodzi właściwie cały czas, ostatnio znajomy polecił mi jakiś
> programik do budzenia rano głośną muzyką, pomysł dobry, tylko trzeba też
> zostawić głośniki włączone. :0 Czy taki zestaw 2.1 z subwoofrem Logitecha
> dużo może uciągnąć prądu jeśli nie pracuje? Nie powinno mu to chyba
> zaszkodzić? :)

Sam głośnik jako taki, prąd ciągnie tylko wtedy, gdy pracuje. Podobnie jest
z dobrym wzmacniaczem (ten trochę bierze przez cały czas, ale bardzo
niedużo, jeśli właśnie jest dobry).

Mam od prawie roku głośniki 600W włączone non-stop i nie zauważam różnicy w
opłatach za prąd w stosunku do okresu, gdy były wyłączone na noc.