Nowy laptop, 64-bity - czy warto?

Autor: <johnny1024_at_interia.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 21:45:33 MET DST

Witam,

   Jestem w przededniu zakupu laptopa i cały czas się waham się czy
kupić tradycyjny 32-bitowy (duo core) czy 64-bitowy (duo core 2).

   Zaznaczam, że najistotniejsze kryterium to uniwersalność
(możliwość uruchomienia "wszystkiego") i stabilność. Na laptopie
będzie instalacja linuxa 64-bitowego (nie powinno być żadnego
problemu) i Windowsa 64-bitowego (no i tutaj mam obawy). Czy taki
Windows nie będzie się kaszanił przy odpalaniu dużych aplikacji 32
bitowych???

   A tak w ogóle możliwe jest zainstalowanie 32-bitowego systemu
operacyjnego na komputerze z 64-bitowym procesorem?

   No i na zakończenie - do tych co temat przerabiali: czy nie będę
mieć przypadkiem "przygód" (dostępność/stabilność etc.) ze
sterownikami?

   Jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie to zaznaczam, że myślę o
którymś z laptopów hp nx7400.

Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam,
J.