Re: prosba o pomoc w wyborze notebooka

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 19:51:38 MET DST

Skylla napisał(a):

> Niektórym sie w pale nie mieści, że jest choć jeden człowiek zadowolony
> z acera.
> Przecież się tyle tu złego o tej marce naczytali.
> Podobnie z F-S itp....
> :-)
> Musisz to potraktowac ze zrozumieniem.
:) No może to wynika z tego, że ja od notebooka oczekuje aby był wygodny
i poręczny i zdolny do pracy a nie do oglądania filmów DVD, Quake IV i
nieziemsko dobrego brzmienia mp3:) Jasne, że jak mam zrobić coś w
grafice 3D to siadam jednak w fotelu przed stacjonarnym kompem. Ale jak
  już tylko piszę skrypt w PHP czy projektuje bazę danych to walę się
kołami do góry na łóżku, idę na ogród albo do kibelka i pracuje na lapie
i do tego on się nadaje:) No i oczywiście jak gdzieś pojechać i coś
komuś pokazać to nawet pojemny z niego pendrajf i w dodatku z
wyświetlaczem:)
A tak bardziej poważnie to też chyba trzeba dostosować oczekiwania do
ceny sprzętu. Dla mnie za 2500 to acer tm 2423 całkiem porządny sprzęt.
Jakoś wydanie z 8000 za sprzęt który za rok będzie wart 4000, za dwa 500
a za trzy nic na nim nie ruszy mija się dla mnie z celem. To dla
bogatych zabawa. Wolę za trzy lata kupić kolejnego za 2500 a ten oddać
dla pajacyka żeby klikał i karmił głodne dziecko.

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www