grawerowanie pokrywy laptopa

Autor: hubert depesz lubaczewski <depesz_at_depesz.com>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 17:36:24 MET DST

hej
czy znacie jakiegoś studio gdzie mi zrobią grawerowanie laserowe pokrywy
laptopa (tzn. robili już i potrafią przewidzieć jaki będzie efekt)?
jakieś doświadczenia? na ile wpływa to na gwarancję?

depesz

--
mój boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam
coś do powiedzenia.                                      (c) 1998 depesz