Re: Dysk twardy Seagate 320 GB

Autor: Any User <any_at_microsoft.com>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 15:56:30 MET DST

> Wcale nie jest to takie pewne, ale jeśli nawet, to wystarczy wówczas
> dokupić sobie kontroler PATA lub wrzucić dysk do zewnętrznej obudowy
> USB/FireWire. Tym bardziej, że moim zdaniem za dwa-trzy lata dysk o
> pojemności 320 GB też będzie przeżytkiem, podobnie jak ten cały komputer.

Nawet mam jeden kontroler PATA, na 2 dyski.

Dla mnie to wygląda tak, że z jednej strony jest rzekomo wyższa wydajność
SATA, a z drugiej możliwość ewentualnego przenoszenia dysku między
komputerami.

Myślę też, że jak już będę kupował nowy komputer (planuję w 2008), to kupię
go z nowym dyskiem, a ten i tak zostanie w którymś ze starych kompów.