WiFi zarządzanie kompami w sieci.

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 12:45:25 MET DST

Witam

Mam do Was pytanie. Jestem sprzętowym lamerem to wolę zapytać niż
eksperymentować i tracić czas oraz nerwy:)
Sprawa jest tego typu: Mam dwa kompy, stacojonarny i notebooka oraz
palmtopa. Wszystko to śmiga po WiFi z tepsy czyli ten ichni livebox.
Sprzęt nie jest połączny z sobą kablami. Wszystko śmiga po WiFi i
oczywiście widzi siebie na wzajem, udostępnia zasoby i drukarkę itp.
Chciałbym jednak mieć możliwość włączania i wyłączania kompów przez sieć
WiFi. Oczywiście przy zarządzaniu kompami przez palmtopa to się nie
upieram ale tak abym mógł przez notebooka włączyć kompa stacjonarnego i
odwrotnie to by było miło. Czy to jest możliwe? Wiem, że można tak robić
po kablu (choć też dokładnie nie wiem jak) ale czy jest to możliwe po
WiFi? W sumie to też sieć LAN tyle, że nie na przewodach. Będę wdzięczny
za wskazówki jak to najlepiej, najszybciej i najbezpieczniej wykonać
jeśli to możliwe.

z góry dzięki i pozdrawiam
Sławek

--