Re: PIII 933Mhz - p³yta Compaq - dziwne resety

Autor: Adam <aaa_at_bbbb.cc>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 20:18:54 MET DST

Dnia Sun, 8 Oct 2006 18:42:04 +0200, J.M.Oizo napisa³(a):

> Witam.
> Najpierw opisze sprzet:
> PIII 933Mhz , P³yta g³owna Compaq na chipsecie i815 , 256MB Ram Dimm , dysk
> 80GB , grafika Radeon 7000. To wszystko na zasilaczy 200Watt .
>
> Co moze byc przyczyna ze pod winXP komputer resetuje sie w losowych
> momentach????
> A najdziwniejsze ze zdarza sie to najczesciej podczas serfowania po necie i
> przegladania stron.
> Mozna ogladac spokojnie filmy i s³uchac muzyki.
>
> Mysla³em ze moze to cos nie tak z prockiem - ale potorturowa³em go przez
> [...]

Jesli to nie zasilacz, to zobacz czy masz wlaczone w sterowniku grafiki
"Restart silnika VPU" czy jakos tak, moze grafika jest uszkodzona, moj
Radeon 7000 resetowal sie wlasnie podczas przegladania WWW czy przelaczania
miedzy aplikacjami.
Mozesz tez sprobowac zmniejszyc przyspieszanie sprzetowe obrazu w grafice i
zobaczyc czy bedzie poprawa.