Re: Nagrywarka z LABELFLASH czy LIGHTSCRIBE?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 16:50:00 MET DST

"Robert" egaslo$1rl0$1@news2.ipartners.pl

> Jeżeli była wymieniana na nową, a nie na sprawną :)
> to masz dwa lata gwarancji

Problem w tym, że ZETO Białystok (sprzedawca tej Toshiby) nie wie,
czy ją wymienił na nową, czy na sprawną, :) a nawet raz twierdził,
że nie wymienił jej, ale że ją zreperował_poprzez_wymianę. :)

BTW -- na sprawną na pewno nie była wymieniana, skoro nadal są z nią problemy. :)
No i gwarancji mi nie przedłużano.

E. :)