Re: Kręcenie C2D i spadek fps?

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 15:03:22 MET DST

Dnia Sun, 8 Oct 2006 14:54:05 +0200, Nostradamus napisał(a):

[ciach]

> Podnieść ze 100 MHz ciut wyżej?

Tak jak pisałem: różnice są/będą marginalne więc nie o to chodzi.

> Więc powinno być co najwyżej to samo ale nie mniej:(

Przy "popsuciu" komunikacji z kartą graficzną - może być minimalnie mniej
co zauważyłeś ...

> Odkręcić procka? Bo do niczego poza Oblivionem taki potwór nie jest mi
> potrzebny;)

Z twojego testu jednoznacznie wynika, że tak.
Odpal Oblivion zmieniając wyłącznie rozdzielczość na 640x480: jeżeli będzie
większa wydajność niż twoje 38 FPS nie pozostaje ci nic innego jak próbować
podkręcać kartę grafiki.

Pozdrowienia
MX