Re: Jaki bezproblemowy komputer do 1800 ?

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 12:19:50 MET DST

> Lepiej kup gotowy zestaw dobrej firmy, niz kombinuj z samozĹ&#65533;ozeniem.
> W drugim przypadku choc zaoszczedzisz kilka zlotych w przypadku jakich
> kolwiek problemow z tym co zlozysz bedziesz musial sie uganiac z
> gwarancjami, podmiana sprzetu, rozkrecaniem skrecaniem itp. bzdurami.

Ale ja nie mam zamiaru tego składać, bo za darmo to zmontują w sklepie. Myślałem
kupić w http://www.bitcomputer.pl/ , bo mają przyzwoite ceny a sklep jest w tym
samym miejscu od lat więc w razie problemów wiadomo gdzie iść.
Chodzi mi o to jakie konkretne elementy za tą kwotę zamówić, jaki model płyty,
procesora itp. żeby była najlepsza jakoość/szybkość za tą cenę. Nie wiem czy
Intel, czy AMD. Jak kiedyś kupowałem Athlona XP, to wiedziałem że jest lepszy od
procesorów Intela w podobnej cenie, a teraz to tyle tych modeli obu firm się
porobiło, różne wersje, gniazdka itp, że nie wiem co najlepiej wybrać za podaną
cenę. Nie wiem też jaki model nagrywarki, albo karty graficznej. U siebie mam
Radeon 9550 (nawet nie miał wiatraka), nie wiem czy kupować to samo czy coś innego.