płyta, proc, pamięć, grafika za 1500 dla gracza

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.wytnij_at_na.o2.aby.doszlo.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 11:41:26 MET DST

Witam

        Mam za zadanie unowocześnić bratu komputer (głównie do grania) a że
dawno nie interesowałem się tym tematem nie wspominając o tym że swoje
maszyny składałem do pracy a nie grania i nie wiem nic o kartch
graficznych to nie mam pojęcia jakie dokładnie elementy wybrać aby nie
przesadzić w którąś stronę. Do dyspozycji jest około 1500 zł a potrzebne są:

* Porządna stabilna płyta (preferowany Asus/Abit) z min. 1 kanałem IDE/ATA
* Procesor
* Pamięć 1GB
* Karta graficzna "dla gracza"
* zasilacz do pociągnięcia tego co powyżej plus 2 dyski ATA i nagrywarka

        Będę wdzięczny za wszelkie porady umożliwiające złożenie sensownej
maszyny (najlepiej takiej dającej później jeszcze szanse na logiczną
rozbudowę (np. SLI))

Z pozdrowieniami,
Szatanik Krzysztof