Dobór procesora

Autor: Grzesiek <tytmus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 00:12:22 MET DST

Witam,
 posiadam Płytę główną ASUS P5GD1-HVM, 915G, DualDDR400, SATA, GBLAN, VGA,
mATX. W chwili obecnej chodzi na niej procesor Intel Celeron D 341, 2.9 GHz,
256K, 533 FSB, LGA775, BOX który chciałbym wymienić na jakiegoś Pentium 4.
Moje pytanie jest następujące w opisach znalazłem że płyta obsługuje
procesory: Pentium 4, Pentium 4Prescott, Celeron D. Nie wiem na ile osisy
które znalazłem są wiarygodne ale czy obsługuje ona również procesory
Pentium D - takiego zamierzałem kupić ale pojawił się problem za
kompatybilnością.
Dodatkowo mam pytanie jakiego pentiuma polecilibyście mi do tej płyty
głównej?

Z góry dziękuję za odpowiedź. Grzesiek