Prośba o opinię

Autor: Zator <zator99_at_poczta.fm>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 19:20:39 MET DST

Witam

Czas rozbudować komputer (zastosowanie głównie internet, muzyka, gry).
Proszę o opinię czy taki zestaw będzie wystarczająco dobry na powiedzmy
kolejne 2 lata i czy jest dobrze dobrany.

 do tej pory używam:

AMD Athlon XP 1700+,
768 DDR no name,
Radeon 9800Pro 256-bit,
Gigabyte GA 7N400 Pro2

reszta części zostaje, a wymienić te 4 części chciałbym na

Intel Core2 Duo E6300 1.86 GHz BOX (LGA775, FSB 1066, 2MB, 64-bit) 729,00 zł
Gigabyte 8N-SLI, nForce4SLI, DualDDR2-667, SATA2, RAID, GBLAN, ATX 345,00 zł
DDR2 1024MB 533MHz Geil CL4 341,00 zł
GeForce 7600GT Gigabyte 256MB DDR3, TV-Out, 2xDVI, PCI-E, Silent Pipe II
699,00 zł

W zasadzie jak to napisałem, to na pierwszą część pytania sam sobie
odpowiedziałem czy warto? - chyba tak.
A na drugie to już sam nie wiem, czy taki zestaw będzie dobrze ze sobą
współgrał? Od sprzedawców słyczę, żebym nie brał tej karty bo spali mi
zasilacz "mam 400W ATX FEEL LC-B400 Mode Com" albo będzie po godzinie grania
wieszał mi kompa bo temp. tak wzrośnie. Z drugie strony przeglądając fora i
googla raczej nie spotkałem złej opinii o tej karcie a powiem szczerze że
dla mnie każdy wiatraczek mniej w kompie tym lepiej. A i jeszcze jedno
miałem na tą rozbudowę przeznaczyć 2000 zł jak widać już przekroczyłem
budżet i już więcej nie zamierzam.

Dzięki