Notebook i system

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 17:18:23 MET DST

Witam
Troszkę NTG, ale nie do końca.
Kupiłem sobie niedawno notebook z zainstalowanym Win XP. Mam w domu Win2000,
a jako, że lubie kombinować to chciałem sobie na jakiś czas zainstalować tą
właśnie 2000-ke (oczywiście wcześniej zrobiłem obraz dysku z XP załączonym
programyem "HP beckup and recovery" ).
No i mały problem: instalator 2000 wypisuje mi komunikat "Instalator nie
znalazł żadnych stacji dysków twardych zainstalowanych w tym komputerza".
Dysk SATA, normalnie chodzi - normalnie chodzi tamten XP.
I pytanie: dlaczego nie widzi dysku? Czy do notebooków są jakoś inaczej
podłączane , organizowne dyski ?? Czy może to wina interfejsu SATA i trzeba
jakieś specjany system z jakimiś sterownikami? Czy też ten XP lub jakieś
oprogramowanie HP (bo tej firmy notebook) jakoś blokuje dostęp do dysku dla
intalatora innego systemu??
Wiem, że troche NTG (choć uważam że nie do końca), więc nie krzyczcie, tylko
może ktoś wskaże lepszą grupe.

--
Pozdrawiam:
Adni