Re: Klawiatura rosyjska a word

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 13:47:57 MET DST

"Mich@l" napisał:

> W dzisiejszych czasach klawiatura z cyrylicą to niezbędne wyposażenie
> komputera w domu, w którym właściciele sami nie sprzątają ;)

Aluzja wyjątkowo celna, bo moja żona wniosek o zmianę obywatelstwa składała w
ambasadzie, w której takie klawiatury są urzędowym wyposażeniem ;-)
Ale ja swoją klawiaturę z cyrylicą oddałem teściowej, bo nijak nie mogłem się
przyzwyczaić do układu JCUKENG i dla swoich małych i dużych Wind stworzyłem
własny, "fonetyczny". Trochę inny, autorstwa Pawła Gorodianskiego leży na
http://www.matrioszka.info/JezykRosyjski/RosyjskiUkladKlawiatury

JoteR