MSI 6321 - 694D PRo

Autor: J.M.Oizo <NOSPAM>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 11:40:23 MET DST

Witam.
Mam problem z ta płyta.Jest ona na chipsecie VIA 133A
Po odpaleniu zatrzymuje sie ona na "Memory detection Test". Tak przynajmniej
wyczytuje z diod informacyjnych umieszczonych na płycie
Jak sie w tym miejscu zatrzyma to speaker wydaje co jakis czas takie basowe
pykniecie.

Myslałem ze moze włozyłem za duza pamiec (256MB 133Mhz) ale po zmianie na
128Mb 133Mhz tez jest to samo.

Czy ta płyta obsługuje zwykłe pamieci czy musza byc ECC???? bo w manualu
pisze "Support ECC function " - i nie wiem czy to znaczy ze tylko takie
pamieci obsługuje czy takie "tez" moze obsługiwac???

Pomozcie bo juz sie zaczynam załamywac :(:(