Co mogło paśc?

Autor: <wocial_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 09:39:20 MET DST

Witam!
Mam dziwny problem: postawilem starego kompa jako taki sobie serwerek i
dzis rano padl na amen.
Potrafi np. w trakcie kofiguracji biosu wyłączyć komputer w taki
sposób że zasilacz pracuje, natomiast chłodzenie procesora zostaje
wyłączone.Sprawdzałem: pamieci, procesor- sa OK.
Oczywiście testy robiłem po wyjęciu wszystkich kart PCI.
Kilkakrotnie udało mi sie dojsc przy starcie do ekranu startowego
WinXP i znow zwiecha.
Co radzicie?
Jest to PIII 500 na BIZ1A Procomp, GF4 MMX, zasilacz Codegen 300W.

Zastanawiam się czy stawiac na uszkodzenie plyty głównej czy
zasilacza?