Filmy z PC na TV

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 01:05:21 MET DST

Jak mogę oglądać filmy poprzez PC na moim domowym telewizorze.

Wypalanie płyt DVD jest dosyć pracochłonne i zajmuje dużo czasu i miejsca na
twardym dysku. Moje DVD nie odtwarza DIVXa. Czy istnieje takie urządzenie za
pomocą którego bym podłączył PC z Telewizorem. Najlepiej przez wyjście VGA.
pod czincze albo S-video. Chodzi mi o jakieś w miarę tanie rozwiązanie. Albo
jakieś przenośne urządzenie. Na które bym najpierw zgrał film z PC i potem
podłączył pod TV.

Może ktoś ma lepszy pomysł jak to zrobić?