Re: napelnianie zasobnika z tuszem ?

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 20:27:53 MET DST

Użytkownik "Luke" napisał
> jest sobie zasobnik z tuszem do drukarki HP. ma on numer 338. ciezko mi
> znalezc jakos zamiennik, wiec pomyslalem, ze "naladuje" go z takiego
> pojemnika z igla. pod naklejka znalazlem takie dziurki jak na zdjeciu

Polecam zakup klipsa do napełniania tuszu hp338 - np. na Allegro.
Tusz wpompowuje się wtedy strzykawką przez klips, bez użycia igły.
Tusz jest wtłaczany chyba przez dysze.
Ostatnio tak regenerowałem ten zasobnik (338) i działa bez problemu.
Szczegółowa instrukcja jest z reguły dołączana do klipsa.
Ogólnie należy przez kips wypompowac resztę starego atramentu,
ewentualnie użyć płynu udrażniającego i powoli wpompować nowy atrament.

Pozdr.
MB