Re: SB Audigy vs SB Live + KX

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 18:35:39 MET DST

/ciach/

Zgodnie z obietnicą zdaję relację z wrażeń po zakupie. Ostatecznie
kupiłem SB Live 5.1, model SB0100. Krótko mówiąc: na kolana nie powala
:( Poprawa w stosunku do integry ALC850 jest, ale niezbyt znaczna.
Biorąc pod uwagę że zapłaciłem za kartę 41 zł to sądzę że jednak mimo
wszystko warto. Ale gdybym kupił za 100 zł Audigy 1 - która zdaniem
wypowiadających się w tym wątku kolegów nie przewyższa Live - to mógłbym
śmiało napisać o niezbyt udanym zakupie. Oryginalny soft od Creative to
faktycznie nieprzeciętny szajs, mikser się wykrzacza, PlayCenter tak
samo. KX są w porządku, ale faktycznie przytłaczają mnogością opcji
konfiguracyjnych. Jak potestuję sobie jeszcze te YouP-Paxy i okaże się
że są przyjaźniejsze to w zasadzie będę szczęśliwym człowiekiem :)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc i przydatne rady.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls