Re: problem z rozruchem

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 18:23:49 MET DST

> Witam
>
> poskladalem dzisiaj zestaw asus m2n32, gef 7900gt, tagan 480, podlaczylem
> zasilanie 24pin + 4pin do plyty, zasilanie do karty odpalam kompa rusza nic
> nie pojawia sie na monicie i stop, wylancza sie, zielona dioda na plycie sie
> swieci, jesli ponownie odpale sytuacja jest ta sama, czy ktos moze
> podpowiedziec z czego moze wynikac taki problem ?

zresetowlaes bios ( powinna byc do tego celuo dpowiednai zworka na plycie ) ??

niektore plyty maja zworke -- ktora decyduje o tym jaki zailacz nalezy pdopiac -
- zobacz czy tez niemasz czegos takiego .

moze masz zle podpiety styk - wlanczania -- i plyta mysli ze go trzymasz i
chcesz ja wylaczyc ( wylancza sie po okolo 3-5 sekundach ) .