Ma ktoś scaner Epson 3490 albo Canon 4200 F ?

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 13:14:16 MET DST

Jeśli tak to mam pytanie.
Czy jesteście zadowoleni z jakości skanowanych slajdów lub negatywów?
Mam zamiar przerzucić do komputera moje stare klisze i zastanawiam się nad
kupnem któregoś z tych modeli.
Scany nie muszą być znowóż jakiejś rewelacyjnej jakości. Chciałbym tylko
żeby nie odbiegały od zdjęć, które teraz robię cyfrakiem 4 MP.
Bardziej się skłaniałem do Epsona ale w teście Komputer Świata zwyciężył
ten Canon i jeszcze napisali że ten model najlepiej scanuje klisze.

pozdrawiam
Roman