Re: Jak zmniejszyć temp.

Autor: Adamicho <Adamicho_at_op.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 12:40:10 MET DST

Lestat napisał(a):
> Co zrobić, zeby zmniejszyć temperature procka? Komp. byl kupowany dwa
> tyg.temu. Czy mam iść do serwisu i oddać kompa, czy co??? Temperatura
> dochodzi do 68 st., bardzo skokowo przy nie ruszaniu komputera!
Witam. Miałem podobny problem. Nowy komputer na gwarancji z Celeronem
2,8 (Prescot), w środku piekarnik, a firmowy cooler wył
niemiłosiernie. Na gwarancji została wymieniona obudowa i zrobiło
się dużo zimniej i ciszej, jednak w stresie znowu pojawiało się
wycie. Już we własnym zakresie dołożyłem wiatrak wydmuchujący,
zmieniłem pastę i nastała cisza. Pomny swoich wcześniejszych
doświadczeń, zmieniając procka (Pentium 3,2 Prescot) na wstępie
zrezygnowałem z "firmowej" pasty. Cooler boxowy spokojnie wyrabia
chociaż czasami słychać szum obrotów ;) Generalnie poradziłem
sobie z problemem, ale zastanawiam się nad jakimś Zalmanem;) Teraz
temperatura procka to 42 stopnie, a w wielkim stresie 55. To chyba
nieźle. Proponuję powalczyć w ramach gwarancji o nową obudowę bo
zwyczajnie może być ona niedobrana do procka, zmienić pastę i
dodać jakiegoś wentyla (już we własnym zakresie). Ważne jest też
to w jakim miejscu stoi Twój komp. Obieg powietrza i te sprawy...
Pozdrawiam.