Re: określone wymagania i budzet :)

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 10:52:22 MET DST

> To trzeba zmierzyć niestety :)

no to chyba skrobnę taki programik testowy i poproszę ludzi z grupy co by go
puścili i podali wyniki - faktycznie to może być jedyne rozwiazanie. O ile
ktoś mi zaufa i się odważy uruchomić coś takiego :)

> Można polemizować ;) Ale nie znam szczegółów, więc
> nie będę rozwijał tematu.

no niestety tu tak jest.

> No i ta macierz mnie martwi, bo oznacza to, że procesor nic
> nie robi tylko czeka na pamięć.

też się tego boję - ale z tego wniosek że może trzaba by postawić na coś z
bardzo szybką pamięcią - tylko co?

> Oczywiście, że naprzemiennie. W końcu z jednego systemu
> pamięci może jednocześnie korzystać tylko jedno urządzenie.

no widzisz ja się nie znam na "hardwerze" i myślałem że jak są dwa rdzenie
to mogą być i dwa sterowniki pamieci i jak mam dwa banki obsadzone to oba
działać mogą niezależnie - ale jak widać byłem zbyt duzym optymistą.
:)

dzięki za podpowiedzi.
 --
pozdrawiam