Re: PM 8 - problem

Autor: Kubus <lende_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 10:34:44 MET DST

> Gratulacje.

> A zrobiłeś kopię zapasową danych, jak to trzeba robić
> przed każdą tak niebezpieczną operacją na partycjach?

> 1) Nie używać Partition Magica
>
> 2) Nie dzielić dysku na partycje, szczególnie na takie
> malutkie
>
> 3) Robić kopie zapasowe danych
>
> 4) Wypróbować program TestDisk, ale nie wiem, czy coś pomoże

na wstepie dzieki za szybka odpowiedz :-)

z pm8 robilem takie operacje wielokrotnie - nigdy nie bylo takiego problemu.
Nie zrobilem zadnych kopii bezpieczenstwa.
Ale nie wydaje Ci sie ze te dane jednak sa na hdd? Przeciez ta partycja
(6.5 gb) jest widoczna przez pm8 tylko ze nie widze jej danych :-(
Powiedzialbys w dokladnie o co chodzi z tym testdisc?