IBM T-60 jaki jest? Warto?

Autor: Primera <sr20de_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 09:00:58 MET DST

Witam
Co Myślicie o IBM T-60? Posiadam T42 i jestem z niego bardzo zadowolony.
  Wyjatkowo solidna "mechanika" i przemyślana ergoniomia, lecitki,
wytrzymały. Po prostu klasa sama dla siebie. Sprzet ma ok 2 lat i nic
co wczesniej mialem w lapach a było tego co najmniej kilkadziesiat
róznych laptopow (rozmaite HP, Fujitsu, Toshiby, Acery, Dell ...) tylko
utwierdziły mnie w opinii ze ThinkPad to zupieńnie inna (lepsza) klasa
jakosci. Czy T-60 z procesorem core-duo to wciaz ten sam ThinkPad?
Marka jest w posiadaniu Lenovo i czy przypadkiem nie zepsuli tego
projektu? O ile przed zakupiem poprzedniego mogłem sie "pobawić" kilkoma
T40 i T41 to T60 niestety nie:(
Moze ktos z Was mial taka mozliwosc i mi pomoże?
Pozdrawiam
Adam