Re: problem z rozruchem

Autor: bailif <bailif_at_NO/SPAMgmail.com>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 21:12:03 MET DST

> Stawiam na płyte - do tej pory się motam z socket 478 - czekam na
przyjście
> 2 płyt po reklamacji .
> Czy masz jakieś sygnały dzwiekowe z głośniczka ?
> U mnie wszystko sprawdzone - sprawne - i objawy były te same .
> Hmm - jeszcze sprawdziłbym ram w innym kompie i temp. procka - może źle
> założony radiator ??

nie mam zadnych sygnalow, co do ramu tez watpie bo wypiolem najpierw jedna
kosc, teraz obie i objaw jest ten sam, wypiolem dysk, wypiolem cd,
wyciagnolem grafike i dalej jest jak bylo, nie mam jak sprawdzic temp
procka, ale zle zalozonego radiatora bym nie obstawial, zakladalem go
zgodnie z instrukcjami specow z cooling.pl na arctic silver 5, i zrobilem to
naprawde chirurgicznie ;)

Pozdrawiam