Rozłączenie raid 1

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 17:02:42 MET DST

Nie wiem czy to do końca dobra grupa, ale pytanie jest w pewnym stopniu
sprzętowe.

Posiadam dwa dyski skonfigurowane w Raid 1 (mirror) na płycie Asus
M2N32-SLI. Przy starcie systemu mogę wejść w konfigurację tego raidu.

I teraz pytanie co się stanie jak wyłaczę raid? Czy otrzymam dwa dyski o tej
samej zawartości, czy może jeden z nich będzie sprawny a drugi będzie trzeba
sformatowac a może oba nie bedą widoczne? (system mam na innym dysku).

Pozdrawiam
Jacek