Re: wybor zasilacza...

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 16:07:47 MET DST

Użytkownik "Andre" <andrehull_spam@poczta_me.fm> napisał w wiadomości
news:eg2m1s$vbm$1@news.onet.pl...
> witam!
>
> jako ze rozbudowuje sprzet bede musial wymienic zasilacz (szkoda bo
> chieftec 360W pieknie dziala).
> dla swietego spokoju szacuje ze potrzebuje ok 430-480W. wybralem cos
> takiego:

Kilka dni temu pisałem na grupie że mi sie komp wiesza, obstawiłem na płyte
i zaniosłem całego kompa do serwisu - niech sprawdzą na wszelki wypadek bo
jeszcze gwarancje mam. Okazało się że w zasiłce (Chieftec 302D 360W) upaliły
się 3 styki na wtyczce do płyty (ta długa)...a komp jeszcze chodził tylko
windows sie lubił wieszać. Podobno normalnie to już dym z płyty powinien
iść, jak to jest naprawde w takich przypadkach ?? Aha poznałem opinię że
czegoś takiego nie zawsze chcą reklamować - ale i tak wysyłam. Więc
reklamują upalone wtyczki czy nie ???