Re: [OT] Dyski Maxtor

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 15:14:51 MET DST

Aidahow <aidahowNOSPAM@vp.pl> w wiadomości
<news:eg2v43$fif$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Propo SIG'a - piszczy Ci zasilacz? :)

A co, wydaje Ci się to niemożliwe? :P
Mnie też się to wydawało niemożliwe w produkcie teoretycznie wyciszanym
przez producenta, ale, jak widać a raczej słychać, bubel niejedno ma imię...

ps.: Jak widać z siga i tematyki posta, urządzenie ciche to u mnie takie,
którego w Waszych :p warunkach w ogóle nie słychać - nie mieszkam ani w
blokach, ani w dużym mieście.
Toleruję szumy wiatraków itp., ale dźwięki typu
warczenie/brzęczenie/piszczenie dysku lub piszczenie płyt głównych,
monitorów, zasilaczy są niedopuszczalne w takich warunkach...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel