Re: Cichy komputer na domowy serwer

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 14:54:06 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 02 Oct 2006 11:29:42 +0200
is the real date, Bartosz Tomaszek <bartoszt@gazeta.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Witam,
>
>noszę się z zamiarem zakupu komputera na router/serwer domowy (linux).
>Zamierzam zakupić coś klasy PIII 500/256MB RAM koniecznie w obudowie
>Desktop. Planuję wydać ok 200PLN. Jednym z najistotniejszych
>interesujących mnie kryteriów jest hałas.

Mam Compaq`a Deskpro EN, jest cichutenki, ale to mikrodesktop i bez
kombinacji nie mozna wsadzic tam nic mocniejszego (cel333, wielki
radiator, jeden wentylator w zasilaczu, bezglosny), nie ma tez miejsca
na wiecej niz jeden dysk, CD slim, z reguly nie dziala. Moze rozejrzyj
sie za np. Dellem Optiplex - troche klocek, w mocniejszych modelach na
procu jest osobny wentylator, ale przynajmniej jest miejsce zeby
zamiast malego bzykacza zalozyc powiedzmy 80-tke i zwolnic jej
obroty. No i na Allegro sa w roznych konfiguracjach i za ciekawe ceny.

Ja osobiscie pozostaje przy Compakach EN, do routera pojdzie p2 350, a
do serwerka MySQL`a - p3 700. Bedzie to jednak wymagac troche
rzezbienia. Jesli chcesz cos gotowego - przyjrzyj sie tym Dellom.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA