Re: Jaki WinOS do Athlon64?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 14:13:30 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Wiesz, w takiej Holandii o ile pamiętam też wymusili zmiany
>nazw zawierających Windows. A jak chcesz się przekonać,
>że nie masz racji, to zacznij sprzedawać coś (najlepiej
>program) z "Windows" nazwie. I już szukaj dobrych prawników ;)

Trochę tak, trochę nie.
1. Zauważ, że masz, a przynajmniej miałeś swojego czasu (gdy miało to
znaczenie), sporo produktów "for Windows".
2. Mogę wyprodukować i sprzedawać, na przykład, herbatę "Windows" i będą
mogli mi skoczyć (oczywiście nie mówię tu o wykorzystaniu znaku
graficznego czyli logo Windows, a tylko o nazwie).

--
[------------------------] Kto  rano  wstaje, ten od miecza ginie.(Sad-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] die)