Re: Gigabyte GA-M51GM-S2G i problem z dzwiekiem

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 14:05:45 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:efvm4u$4o9$1@news.lublin.pl...

> Ok, wyprobuje to byc moze dzisiaj. Powiedz mi jeszcze jedna rzecz
> (zakladam, ze masz podobna plyte Gigabyte'a):
> instalujac xpeka nie uzylem opcji F6 poniewaz nie moglem dosjc jakie
> sterowniki SATA zrzucic z CD-ROMu na dyskietke; poszlo bez tych
> sterownikow, system dziala ale dysk widziany jest jako pamiec masowa USB
> (dysk Seagate 160GB SATA II) :) Czy to wlasnie wina nie doinstalowania
> sterownikow SATA w trakcie instalacji XP? :)

Posiadam płytę GIGABYTE GA-8I915G-MF (Rev 2.0)
Płyty powinny pracować podobnie.

Wszystko instalował mi serwis więc nie wiem co serwis robił podczas
instalacji dysku.
Jedynym problemem u mnie było zastosowanie dysku ATA na tej płycie
podłączany przez przejściówkę. Dysk SATA funkcjonuje teraz bez problemu.

Nie jestem pewien ale aktualizacja do SP2 może by pomogła.

Najlepiej by było gdyby ktoś jeszcze zabrał tu głos w tej sprawie bo może
istnieje jeszcze jakieś inne rozwiązanie tej sprawy.