Re: wd caviar jako slave - problem z podlaczeniem

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 08:02:55 MET DST

On 4 Oct 2006 16:10:49 -0700, "sage" <sage81@gmail.com> wrote:

>mam nadzieje, ze obejdzie sie bez aktualizacji biosu, bo nie lubie tego
>robic:) wydaje mi sie nawet, ze nie ma nowszego, ale sprawdze.
>
>co do zworek, to wszystkie mozliwosci sprawdzilem chyba. wd nie ma
>opcji 'slave w/ master', tylko 'master w/ slave present'
>
>ale jak ustawiam go na slave, to czasem go wykrywa, ale wtedy jest
>problem z odczytaniem jego pojemnosci. i przy wyswietlaniu tej
>informacji pada.

U mnie wlasnie taki objaw byl, komp jak sie zabieral podczas startu do
wykrywania dysku robil to baaaaardzo dlugo, znajdowal WD i sie
odpalal, ale pozniej byly problemy z tym dyskiem. Jak chcialem w
biosie wykryc dysk to po prostu WD nie widzial i tyle. Po upgrade-dzie
BIOSu wszystko wrocilo do normy. Byc moze to to, a co do aktualnosci
BIOSu to z regoly warto miec najnowszy.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie