Re: Radeon X1600 PRO 256/512 - ktory ?!

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 23:46:17 MET DST

>Ja osobiście polecam Sapphire X1600Pro Overclock - jest na DDR3 i
>wyciąga 575/1380 firmowo (jeszcze nie kręciłem wyżej).
>Tu masz parametry:
>http://www.znak.pl/index.php?cid=143&scid=1901&prid=kgPCXX1600ProSap256+OC+bu

Dzieki za info no wlasnie karta jest naprwde ciekawa,
dowiedzialem sie ze wbrew pozorom Shappire jest bardziej producentem
tej karty (wiecej elementow) niz np. Gigabyte ktory dodaje swoje
chlodzenie i inne dodatki......

Wiec kto wie, moze jednak wybiore Shappire, slyszalem ze istotne przy
wyborze jest np. tez dolaczone oprogramowanie do np. overlockingu i
tym tez sie mozna kierowac przy wyborze.

Chetnie przeczytal bym jeszce jakies wasze uwagi dlaczego wybrac
Gigabyte, albo Shappire!

Pozdrawiam