Re: K7S5A kolejny numer :)

Autor: [ Sajgon ] <_at_>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 22:50:23 MET DST

> Czy dobrze cię zrozumiałem że tobie też przytrafiła się K7S5A ze
> "znikniętymi" PCI? :)

Problemy z magistrala pci, problemy z obsługą pamięci ddr , problemy z
biosem, problemy z obsługą kart dzwiękowych creative , problemy z procesorem
i magitrala na jakiej chodził, w wersji z sieciówką - problem z sieciówka
........ problemy .... problemy ....

Serwisowałem wiele komputerów w ktorych byly wlasnie te płyty :) Wiec miałem
okazje sie "napatrzeć" na te cuda ktore zaoferował ECS.

--
Pozdrawiam
Tomasz Wnukowski