Problem z instalacją karty Leadtek Winfast PVR2000

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 22:41:35 MET DST

Kupiłem tuner TV ze sprzętowym kodekiem MPEG2 - Leadtek Winfast PVR2000.
Mam dość stary komputer: AbitBH6, Celeron 800@1200, 512MB RAM.
Po uruchomieniu Windowsa XP SP2 nie wykrył on nawet tej karty! Zmieniałem
sloty PCI, wyciągnąłem niemal wszystkie inne karty w celu uniknięcia
ewentualnych konfliktów ale nadal nic.

Próbowałem zainstalować sterowniki mimo braku wykrycia karty ale od razu
instalator wyrzucił błąd, że nie obsługuje mojej wersji XP: "Winfast
Outrider. Not supported! - ;;2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158.
Poszedłem jednak na skróty i zainstalowałem sterowniki ręcznie poprzez
dodanie nowego sprzętu i wskazanie sterownika z listy. Niestety windows
napisał, że sterowniki nie działają prawidłowo.

Czy wiecie co może być przyczyną? Zastanawiałem się już czy może typ portu
PCI karty i płyty są zgodne (płyta ma slot PCI podzielony na 2 części, a
karta na 3 części). Może po prostu karta jest uszkodzona?