problem chyba z zasilaczem

Autor: Mack <mack77NIECHCESPAMU_at_NIENIENIEop.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 22:01:16 MET DST

Od pewnego czasu pojawia mi sie niebieski ekran i napis Kernel Stack Inpage
Error po czym od razu nastepuje restart systemu. Najczesciej dzieje sie to
podczas kilku minutowej pracy dysku, np przy kopiowaniu duzych plikow. Mam
plyte glowna Asus A8N Deluxe ktora byla w serwisie naprawiana po uszkodzeniu
najprawdopodobniej przez przepiecie, wgrali nowy bios 2.01. Zasilacz
niestety niefirmowy megabajta 350W, upatrywalem w nim przyczyny. Napiecia
podaje niby w normie... Reszta to Athlon 64 3000+ , 1GB Ramu, Dysk 160GB i
GF 7600GS. . Dodam ze dzieje sie to tylko i wylacznie podczas pracy "na
pulpicie", nigdy podczas ogladania filmu czy granu. Juz nie wiem co mam
zrobic, jak sprawdzic co jest zepsute?? :-(( Nie bijcie jesli troche NTG :-(

Mack :-((