Re: Robił ktoś sam obudowe ? - Małą.

Autor: FriendOnet <f_r_i_e_n_d_KaSuJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 19:51:52 MET DST

Użytkownik "komiago" <komiago@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2bb5.000000bf.4523dd7e@newsgate.onet.pl...
> Witam !
>
> Potrzebuje jak najmniejszą obudowe pod:
> - Płyta mATX z Celeron lub Sempron z VGA , dźwięk , karta sieciowa i
najlepiej
> FireWire , conajmniej 4 USB.
> - Nagrywarka DVD
> - Dysk Twardy
>
> Widziałem nówki Solteka itp. ale sporo kosztują no i wolałbym coś sam
zrobić.
> Mam 3 stare obudowy Tower i 1 desktop no i myślałęm że sam coś zmontuje.
>
> Czy robił ktoś coś takiego , lub spotkaliście się z tym w sieci ???
> komiago...ooooo

O powodzonka, tu masz troche zdjęć z warsztatu ;)
http://www.bit-tech.net/modding/2006/05/16/epia_alloy_mod/1.html

Ja zrobiłem cos prostszego, zwykła skrzynka z poliweglanu (plexi).
Podstawa z jakiegos ebonitu, ramka z katowniczkow (castorama/leroj)
i scianki. Garsc srubek M3 z nakretkami (srubki ze stozkowymi lebkami).
Katowniczki i plaskownika na stelaz dla 2 Hdd.

Nastepna wersje zrobilbym zupelnie na plasko 2D do powieszenia na scianie +
ladne swiatlo (zwykle ledy bez tych jasnych), dyski na jakies zaciski
sprezynowe z bolcami w miejscu srubek, wialnię z 3-4 wentyli arctica z TC w
jednej linii nad dyskami.
Jakby wystawal tylko radiator i wentyl procesora to bym wyeksponował przez
otwor w pokrywie, przy okazji dostalby trochę chłodu.

Sie rozma_yłem.