Re: Procki Intela - wersje HT - prośba o opinie

Autor: Byru <byru_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 17:33:46 MET DST

Posiadam obecnie P4-1.6 GHz (Socket478, 400 FSB, L2 cache:256KB), na
> stronie producenta płyty głównej (ASUS P4B533) pisze że mogę wsadzić
> P4-3.06 GHz (533 FSB, L2 cache:512KB, HT, C1/D1) - tylko mam wątpliwości:
> czy występowała wersja 3.06 bez HT?
>
> Płyta już ma dobre 4 lata, nadal jest jeszcze dobra i zauważyłem że na
> allegro są za 300 zł - nie wiem czy jest sens. Czy odczuje różnice w
> szybkości działania aplikacji zasobożernych typu java? RAMu mam 768MB, HDD
> 80GB.

Nie nie było procka 3,06 BEZ HT. Model o ktorym piszesz wyszedl z HT. Tak
sie sklada ze mam dokladnie ten model wsadzony w ABITowska plytke na i845e i
jest naprawde OK. Znaczy nic lepszego do niej juz nie wsadze :)

Mialem podobnie, bo jakies ponad 2 lata temu zmienialem z P4 1.7 na tego
wlasnie P4 3.06. Roznica bardzo zauwazalna. I w systemie operacyjnym i
obsludze procesow m no i w grach oczywiscie. Nie wiem tylko czy warto
jeszcze sie w niego pakowac (300plN), zamiast dolozyc i zlozyc cos nowego?
nawet z uzywanych rzeczy cos pod nowsze p4 (prescotty). 2 lata temu bardzo
mi sie to oplacilo (choc wtedy byl drozszy ten p4) ale dzis jakbym byl w
twojej sytuacji zlozylbym cos na nowszych czesciach.

--
Byru
http://www.blitz-art.com