Re: Mały laptop

Autor: Tomasz Madurski <tomasz_madurski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 23:34:48 MET DST

Witam

MarlonB napisał(a):
> Witam,

> Potrzebny jest mi komuter głównie do internetu, czyli wygodna poczta, www
> oraz dodatkowo filmy, word, excel. Nie chce kupować laptopa, bo to wielkie i
> nieporęczne. Marzy mi się cos takiego jak ma w ofercie Sony VAIO, ale nie za
> tą cenę. Czy ktoś oferuje jeszcze takie małe laptopy? Nie musi mieć super
> parametrów, ale zależy mi na WinXP, głównie ze wględu na kompatybilność ze
> stacjonarnym komputerem i przenoszeniem danych.

> Może lepiej pomyśleć nad palmtopem + rokładana klawiatura?

> M.

Polecam to co sam uzywam a wiec MSI S-260, w tej chwili sa juz modele z
Intel Core Duo MSI S-262

MSI S260:
1 centrino 1,73GHz
2 ram -512
3 hdd 60GB
4 DVD+-RW DL
5 Lan, Wi-Fi, bluetoth
6. LCD 12'' panorama - 1280x800
7. 2 lata gwarancji
8. WinXP HE na pokladzie

Zalety:
Maly - format A4
Lekki - 1,8kg
Na baterii pracuje ok 4h - jak wylacze wzystko i wlacze speedstep to i 5h

Wady:
Szybko wlacza sie wentylator ale na sieci sa programiki flaszujace bios
ktore modyfikuja progi
temperaturowe wiatraczka

Pzdr

TomekM