Re: Prośba o pomoc w wyborze zasilacza z dużym wiatrakiem

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 14:30:50 MET DST

On 4 Oct 2006 04:22:32 -0700, "Paszko" <pawel.matuszak@gmail.com>
napisał(a):

>ak chcesz modernizować kompa, to radzę większą moc. I porządną
>firmę, bo takie w stylu Megabajt to 400W mają tylko napisane.
>Jeśli chcesz wydać 200 zł, to polecam Chiefteca:
>http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CHIEF+GPS+450AA-101A
Kupiłem tydzień temu tego chiefteca, jest zdecydowanie głośniejszy od
modecoma Feela 350 jaki miałem, który wyrzuciłem bo spuchły mu
elektrolity. Niby jest ta regulacja automatyczna obrotów, ale nawet
jak się go włączy na zimno to dmucha bardzo mocno w sumie słyszę
ciągle tę samą prędkosć w stresie czy w iddle
Komp to celeron 2.93 GHz, prescott, grafika zintegrowana jeden
twardziel 40 GB, CDRW, DVD... nie jest prądożerny

--
Pozdrawiam
Jarek